راهنمای خرید لباسشویی جی پلاس در فروشگاه اینترنتی نفیس ۲۴

موتور ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که فروشنده‌ها در زمان فروش این محصول با آن مواجه می‌شوند، این است که موتور ماشین‌های لباسشویی جی پلاس ساخت کدام کشور است؟ از آنجایی که مهم ترین بخش لباسشویی موتور آن است و در واقع عملکرد این محصول به موتور آن بستگی دارد، پرسیدن این سوال توسط مشتریان بسیار طبیعی است. اما در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرکت جی پلاس، موتور های ماشین لباسشویی خود را از کشور چین تهیه کرده که دارای کیفیت بسیار عالی و طول عمر بالایی هستند. موتور این محصولات معمولا از نوع اینورتر بوده و بسیار پر قدرت عمل می‌کنند.

مهم ترین ویژگی های لباسشویی جی پلاس

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برند های زیادی اقدام به تولید ماشین‌های لباسشویی کرده اند. اما چه چیزی باعث می‌شود تا افراد جذب ماشین لباسشویی های جی پلاس شده و آن را انتخاب کنند؟ یکی از مهم ترین ویژگی های این محصولات قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت بالا می‌باشد. طراحی مدرن و زیبای این محصولات می تواند از دیگر دلایل انتخاب این محصول توسط خریداران باشد. استفاده از فناوری ضد باکتری، پایین بودن میزان مصرف برق و همچنین کم صدا بودن از ویژگی‌های مثبت لباسشویی‌های جی پلاس به شمار می‌روند.

عملکرد Oxygen Fresh-Anti Creasing در ماشین لباسشویی جی پلاس

این ویژگی در ماشین لباسشویی‌های جی پلاس به عنوان یک ضد چروک عمل کرده و از چروک شدن لباس‌های شما جلوگیری می‌کند. تصور کنید زمانی که کار شست و شوی لباس ها تمام می شود، کاری برای شما پیش بیاید و یا زمان خارج کردن لباس‌ها از درون لباسشویی را نداشته باشید. تکنولوژی Oxygen Fresh-Anti Creasing در این زمان باعث می‌شود تا دیگ لباسشویی برای چند ساعت شروع به چرخش کرده و با جدا کردن لباس‌های مچاله شده در هم، از چروک شدن آن‌ها جلوگیری کند.

برنامه های شست و شو

اگر با برنامه‌های شست و شوی ماشین لباسشویی خود آشنایی داشته باشید، شست و شوی لباس ها برای شما بسیار آسان و حتی لذت بخش خواهد بود.برنامه شست و شوی سریع یکی از پر کاربرد ترین برنامه های موجود در لباسشویی های جی پلاس است. به کمک این برنامه می توانید لباس های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بشویید. شما می توانید لباس های خود را با هر جنسی بدون نگرانی در ماشین لباسشویی جی پلاس قرار دهید.

این محصولات مجهز به برنامه شست و شوی لباس های حساس، لباس های کتان، ابریشم، نخی و پشمی نیز می باشند. برنامه شست و شوی لباس های تیره و همچنین لباس کودکان، از برنامه های پرکاربرد این لباسشویی ها می باشد. خبر خوب اینکه لباسشویی جی پلاس مجهز به برنامه ای جهت نابودی لکه های سمج روی لباس می باشد. به کمک این برنامه می توانید لکه های روی لباس را به راحتی از بین ببرید. شست و شوی بهداشتی از دیگر برنامه هایی می باشد که ممکن است به دردتان بخورد. این برنامه با از بین بردن میکروب ها و باکتری ها باعث ضد عفونی شدن لباس های شما می شود. اگر قصد استفاده از ماشین لباسشویی در ساعات شب را دارید، می توانی از برنامه شست و شوی شب استفاده کنید تا لباس ها به آرامی و بدون صدا شسته شوند.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی جی پلاس

یکی از مهم ترین گزینه هایی که در زمان خرید ماشین لباسشویی باید در نظر گرفت، ظرفیت آن می باشد. شما با توجه به تعداد اعضای خانواده و حجم لباس هایتان که در طول روز نیاز به شست و شو دارند، باید ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. اگر جزو خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط هستید ماشین لباسشویی جی پلاس 9 کیلویی کاملا مناسب شما طراحی شده است. از برنامه های شست و شوی این محصول می توان به شست و شوی سریع، پیش شست و شو، شست و شو با تاخیر، شست و شو در شب و … اشاره کرد. همچنین میتوانید لباس های حساس خود را با خیالی آسوده در این ماشین لباسشویی قرار دهید.

راهنمای خرید لباسشویی جی پلاس در فروشگاه اینترنتی نفیس ۲۴

دیدگاهتان را بنویسید