ماشین ظرفشویی

جی پلاس در حال حاضر چه محصولاتی را در بازار عرضه می کند؟ در رونمایی سال گذشته، سبد محصولات شما علاوه بر کالاهای سفید شامل تلفن همراه، مانیتور، رایانه های همه کاره و تخته سفید هوشمند بود. در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟
ماشین ظرفشوییی های جی پلاس یک برند ملی در صنعت الکترونیک است. الکترونیک یا لوازم الکترونیکی مصرفی طیف وسیع تری از لوازم خانگی را پوشش می دهد و تقریباً بر این اساس تاکنون از یک برند، از 16 محصول شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال و ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، تصفیه کننده هوا، تلفن همراه، همه کاره استفاده می شود. – یک کامپیوتر، اندروید دارای جعبه، مانیتور، وایت برد هوشمند، مانیتور تجاری و 5 کولر صنعتی و خانگی است.

  1. ماشین ظرفشویی توکار

یکی از مدرن ترین نوع ماشین های ظرفشویی، ماشین ظرفشویی های توکار می باشد. این مدل از ماشین ظرفشویی با طراحی ساده در قسمت‌هایی مانند زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت‌ها، زیر صفحه‌ کابینت‌ها و … قرار می گیرد.

 

  1. ماشین ظرفشویی رومیزی

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های ماشین ظرفشویی، ماشین های ظرفشویی جی پلاس رومیزی است. علت محبوبیت ماشین ظرفشویی رومیزی، جابه‌جایی آسان و سریع، امکان قرارگیری آن بر روی فضاهای مختلفی همچون: کابینت، نزدیک سینک ظرفشویی، روی میز و… و قیمت مناسب آن به نسبت سایر ماشین های ظرفشویی است.باید به این نکته هم اشاره کرد که ماشین های ظرفشویی رومیزی معمولا در حجم شش نفره یا هشت نفره در بازار موجود است و بهترین گزینه برای خانواده‌های کم جمعیت به حساب می آید.

 

  1. ماشین ظرفشویی ایستاده

ماشین ظرفشویی های مبله و یا ایستاده یکی از متداول ترین نوع ماشین ظرفشویی در بازار است که اکثر افراد در خرید ماشین ظرفشویی به سراغ آن می روند. این نوع ماشین ظرفشویی معمولا برای استفاده در میهمانی‌ها و خانواده‌های پرجمعیت مناسب می باشد.

در سال گذشته با چه مشکلات و محدودیت هایی مواجه بوده اید؟
بزرگترین مشکل ما در حال حاضر عدم تثبیت تخصیص ارز توسط دولت برای تامین برخی کالاها است. این موضوع در کنار نوسانات نرخ ارز، تامین مواد به خطوط تولید را با مشکل مواجه می کند و برنامه ما برای عرضه بازار مستمر و ثابت نیست.

یکی از مشکلات اساسی در حوزه لوازم خانگی ایران بحث خدمات پس از فروش است. گلدیران چه امکانات و استانداردهایی در این زمینه دارد؟
گلدیران استاندارد جدیدی را در خدمات پس از فروش تعیین کرده است، گلدیران از بدو تاسیس تاکنون توجه ویژه ای به موضوع خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات داشته است. بزرگترین مرکز اطلاع رسانی لوازم خانگی در ایران با حدود 750 دفتر خدمات در سراسر کشور این امکان را به ما می دهد که هیچ سوال و مشکلی را برای مشتریان خود بی پاسخ نگذاریم. ما برای جلب رضایت مشتری از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. البته بازخورد مثبت مشتریان ما در این سه دهه همواره ما را تشویق کرده است تا بر این حوزه تاکید بیشتری داشته باشیم. کیفیت پاسخگویی در خدمات گلدیران بر اساس استانداردهای بین المللی در سرتاسر دنیا تعیین می شود و در این راستا خدمات مشتریان گلدیران در سمینارهای جهانی خدمات پس از فروش موفق به کسب تقدیرنامه های زیادی شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به پایان سال که نزدیک می‌شویم اخبار متنوع جشنواره‌های نوروزی، رنگ و بوی خرید عید را برای مان تداعی می ‌کنند. اما خبر خوش برای خریداران لوازم خانگی این است که به مناسبت سال جدید، برند ایرانی ماشین ظرفشویی جی ‌پلاس، ۱۴۰۱ درصد تخفیف بر روی محصولات منتخب خود درنظر گرفته و بالاخره بهترین زمان برای نو کردن لوازم الکترونیکی خانه و آشپزخانه در آستانه سال جدید فرارسیده است.

#جشنواریز؛ فرصتی برای خرید محصولات جی‌پلاس با تخفیف

تخفیفات نقدی روی محصولات منتخب و به شرط نصب محصول

شما می‌توانید با خرید محصول دلخواهتان (براساس جداول جشنواره) از تخفیف نوروزی محصولات بهره‌مند شوید. پس از نصب محصول موردنظرتان، تخفیف نقدی به شماره شبای شما واریز خواهد شد.

 

در این جشنواره، علاوه بر تخفیفات محصول، همه خریداران شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا ۱۴۰۱% از مبلغ محصول خریداری شده را نیز خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه این مبلغ واریز می ‌شود. پس از ارسال شماره شبا، مبلغ قرعه ‌کشی شده از طریق پیامک ارسال و مجموع مبلغ تخفیف نقدی به همراه هدیه قرعه ‌کشی بصورت یکجا در شماره شبای حساب ارسالی شارژ خواهد شد. در نظر داشته باشید که تخفیفات قرعه کشی به مشتریانی تعلق می‌ گیرد که محصولات مشمول جشنواره را در بازه جشنواره خریداری و نصب کرده باشند. (فرصت نصب جهت بهره مندی از مزایای این جشنواره تا ۱۰ روز پس از تاریخ خرید است.)

 

شرایط بهره مندی از مزایای جشنواره نوروزی جی پلاس

شرط نصب محصولات در بازه جشنواره جهت دریافت تخفیفات و مبالغ قرعه کشی، الزامی است. شما می‌توانید جهت نصب محصولات با شماره‌ی ۰۲۱-۸۴۷۳۳ تماس حاصل فرمایید.

مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره به همراه گارانتی گلدیران، از طریق نمایندگی ‌های مجاز و نصب توسط شرکت مشتریان گلدیران قابل استفاده است.

علاوه بر تخفیفات، شرکت گلدیران، متعهد به پرداخت حداقل درصد قرعه کشی برای تمامی خریداران مدل‌های مشمول جشنواره است.

شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. شما می‌توانند برای اطلاع از آخرین تغییرات به وبسایت گلدیران مراجعه نمایید.

 

واریز وجه در این جشنواره به چه صورت خواهد بود؟

 

در هنگام ارسال پیامک شماره شبای خود، نهایت دقت را داشته باشید. شرکت گلدیران مسئولیتی در قبال شماره شبای اشتباه نخواهد داشت.

شماره موبایل ثبت شده هنگام نصب باید دقیقاً شماره‌ای باشد که با آن، شماره شبا ارسال گردیده است.

در صورت خرید بیش از یک محصول مشمول جشنواره، مراحل فوق می‌بایست بطور جداگانه برای هر محصول انجام پذیرد؛ تجمیع هدایا برای چند محصول در یک فرآیند مقدور نخواهد بود.

حداکثر تا ۷ روز پس از نصب کالا، پیامک اولیه را دریافت خواهید کرد و می‌توانید شماره شبای حساب خود را در پاسخ به آن پیامک ارسال کنید.

واریز مبالغ حداکثر ۳۰ روز کاری پس از ارسال شماره شبا توسط خریدار، انجام خواهد گرفت.

در صورتی که پس از گذشت یک هفته از نصب محصول، پیامکی دریافت نگردد و یا پس از گذشت ۳۰ روز کاری از ارسال شماره شبای حساب، مبلغ هدیه واریز نشود؛ از طریق شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام شده و با شماره ۰۲۱-۸۴۷۳۳ (بخش جشنواره‌ها) می‌توانید تماس حاصل نمایید. در صورت عدم دریافت پیامک یا تاخیر در واریز مبالغ، مهلت پیگیری تا ۱ ماه پس از پایان جشنواره خواهد بود و پس از این مدت واریز مبالغ هدیه، امکان‌پذیر نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید